Виключення
Гарантійні зобов’язання не поширюються на расходні запчастини та матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники, електричні товари (багато з них з гарантією; за домовленістю)). Товари перевіряються на цілісність у момент покупки.
Гарантія на товар не поширюється:
– при нормальному зносі товару у процесі експлуатації,
внаслідок ДТП,
– на товар, що належить паливній системі, неполадка з яким виникла через використання низькоякісного, забрудненого палива,
– при пошкодженнях, у тому числі підвіски або кермового керування, які виникли внаслідок неякісної експлуатації автомобіля,
– при звуках писку, скрипу гальм (поставили, використовували, але не сподобалися звуки),
– на товари, що належать до категорії витратних матеріалів.
Гарантійний термін на електричні товари не встановлюється, а гарантія обмежується фактом працездатності на момент придбання.
Основні положення
1.1. Покупець має право повернути чи обміняти товар належної якості протягом 14 днів із дати придбання товару. При цьому покупець зобов’язаний надати накладну чи чек повернення товару (необов’язково у разі, якщо покупець пам’ятає точну дату придбання і на цьому товарі є клемо-роспис, про яке покупець сповіщається при купівлі). Повернення або обмін товару в строк, що перевищує зазначений, не допускається.
1.2. До повернення або обміну не приймається товар належної якості, якщо:
1. Товар був куплений за спеціальними цінами, під час проведення акцій чи розпродажів – у такому разі покупцеві буде обов’язково запропоновано альтернативу (обмін товару на інший, перерахунок тощо),
2. Покупець був попереджений про те, що товар, який він купує, не підлягає поверненню чи обміну,
3. Товар було привезено на замовлення покупця.
1.3. Обов’язковою умовою повернення товару належної якості є:
– Наявність оригінальної упаковки (іноді не обов’язково),
– Повна укомплектованість товару (іноді необов’язково).
1.4. Не може бути повернутий товар, який:
– знаходився в експлуатації,
– зберігався покупцем із порушенням умов зберігання.
1.5. Товар, який хочуть обміняти або повернути, доставляється до місця прийому-передачі за рахунок покупця.
1.6. Питання про повернення чи обмін товару неналежної якості може бути прийняте постачальником до розгляду протягом гарантійного терміну експлуатації за наявності відповідної рекламації, до якої додається належним чином оформлені документи, що підтверджують брак товару. При цьому розукомлектований товар не приймається (окремими частинами).
1.7. Протягом 14 днів з дати надходження товару із супровідними документами приймається рішення про задоволення або відхилення претензії покупця, у чому останній письмово повідомляється за необхідності.
1.8. У разі незгоди покупця з рішенням постачальника про відхилення претендента він має право провести незалежну експертизу.
1.9. Постачальник підтримує гарантію на товар за власний рахунок.
1.10.1. У разі виникнення гарантійного випадку (за умови виконання робіт на сертифікованих СТО) повернення коштів або обмін товару покупцю здійснюється на підставі пред’явлених останнім акта виконаних робіт та інших звітних документів (копії замовлення-наряду за підписом відповідальної особи СТО – виконавця робіт, підтвердженої відповідною печаткою ІПН підприємства та паспортом на товар (за окремою вимогою постачальника). Після прийняття рішення про гарантійний випадок постачальником магазин здійснює повернення коштів або заміну товару.
1.10.2. Якщо покупець товару встановлює його самостійно чи не на сервісному СТО, то такому покупцю постачальником надається гарантія на товар 14 календарних днів (див. пункт 1.1). Для підтвердження виробничого браку надається: акт-рекламація сервісної станції в оригіналі (або належно атестованого експерта про наявність заводського браку з копіями всіх документів, ліцензій автосервісу або незалежного експерта про можливість проведення цього аналізу).