Політика доставки товарів та їх оплати
1. Обов’язки клієнта та правила оплати
1.1. При замовленні товарів на сайті Магазину “Нова Пошта”, клієнт має змогу вибрати один із доступних способів доставки: “Нова Пошта” або самовивіз.
1.2. Клієнт зобов’язаний сплатити повну суму за товар та доставку, якщо вибрано доставку “Нова Пошта” до відділення під час оформлення замовлення. Дуже вдячні, за квитанцію після оплати на пошту, проте це не є обов’язковим, але може знадобитись час, щоб підтвердити вашу оплату перш ніж запустити процедуру відправлення.
1.3. У випадку, коли сума замовлення перевищує 3000 грн, клієнт може звільнитися від оплати за доставку “Нова Пошта”. У протилежному випадку, клієнт сплачує вартість доставки.
2. Умови доставки
2.1. Замовлення, оформлені до 15:00 в будні дні з Понеділка по Суботу, можуть бути відправлені в той же день.
2.2. Точний час та ціна доставки варіюються та залежать від розкладу роботи служби доставки “Нова Пошта” та місцезнаходження клієнта.
Ця політика доставки є обов’язковою для всіх клієнтів та спрямована на забезпечення якості обслуговування та зручності при покупці товарів, а також рентабельності самого магазину.
З будь-яких питань, будь оаска, приходьте, пишіть, дзвоніть. З повагою, команда магазину АвтоМить.
Оновлено: 29 Квітня 2024 року
м. Дніпро, Магазин “АвтоМить”